Archiwa: Jabłoń locarno ciemna - Strona 9 z 13 - Słonex

bravo_101

System Bravo-10 Regał narożny otwarty 40

Posted by | | No Comments

Czas realizacji do 14 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,
nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świąteczne.

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm i 25mm GATUNEK 1 firmy „Kronopol”.

Wszystkie krawędzie oklejone są okleiną

ABS grubości

2 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

Bravo_111

System Bravo-11 Szafa ubraniowa 80

Posted by | | No Comments

Czas realizacji do 14 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,
nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świąteczne.

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm i 25mm GATUNEK 1 firmy „Kronopol”.

Wszystkie krawędzie oklejone są okleiną

ABS grubości

2 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

bravo_121

System Bravo-12 Szafa ubraniowa 40

Posted by | | No Comments

Czas realizacji do 14 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,
nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świąteczne.

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm i 25mm GATUNEK 1 firmy „Kronopol”.

Wszystkie krawędzie oklejone są okleiną

ABS grubości

2 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

bravo_132

System Bravo-13 Regał niski zamknięty 80

Posted by | | No Comments

Czas realizacji do 14 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,
nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świąteczne.

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm i 25mm GATUNEK 1 firmy „Kronopol”.

Wszystkie krawędzie oklejone są okleiną

ABS grubości

2 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

bravo_141

System Bravo-14 Witryna niska zamknięta 80

Posted by | | No Comments

Czas realizacji do 14 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,
nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świąteczne.

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm i 25mm GATUNEK 1 firmy „Kronopol”.

Wszystkie krawędzie oklejone są okleiną

ABS grubości

2 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

bravo_151

System Bravo-15 Regał niski otwarty 80

Posted by | | No Comments

Czas realizacji do 14 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,
nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świąteczne.

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm i 25mm GATUNEK 1 firmy „Kronopol”.

Wszystkie krawędzie oklejone są okleiną

ABS grubości

2 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

bravo_161

System Bravo-16 Regał niski zamknięty 40

Posted by | | No Comments

Czas realizacji do 14 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,
nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świąteczne.

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm i 25mm GATUNEK 1 firmy „Kronopol”.

Wszystkie krawędzie oklejone są okleiną

ABS grubości

2 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

bravo_17

System Bravo-17 Witryna niska zamknięta 40

Posted by | | No Comments

Czas realizacji do 14 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,
nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świąteczne.

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm i 25mm GATUNEK 1 firmy „Kronopol”.

Wszystkie krawędzie oklejone są okleiną

ABS grubości

2 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

bravo_18

System Bravo-18 Regał niski otwarty 40

Posted by | | No Comments

Czas realizacji do 14 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,
nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świąteczne.

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm i 25mm GATUNEK 1 firmy „Kronopol”.

Wszystkie krawędzie oklejone są okleiną

ABS grubości

2 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

bravo_19

System Bravo-19 Regał narożny niski 40

Posted by | | No Comments

Czas realizacji do 14 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,
nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świąteczne.

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm i 25mm GATUNEK 1 firmy „Kronopol”.

Wszystkie krawędzie oklejone są okleiną

ABS grubości

2 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

bravo_2

System Bravo-2 Regał zamknięty 80

Posted by | | No Comments

Czas realizacji do 14 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,
nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świąteczne.

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm i 25mm GATUNEK 1 firmy „Kronopol”.

Wszystkie krawędzie oklejone są okleiną

ABS grubości

2 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

system bravo 20 1

System Bravo-20 Biurko z nogą 200

Posted by | | No Comments

Biurko z Systemu Bravo-20 w kolorach z palety.

  • Szerokość: 200 cm

  • Głębokość: 70 cm

  • Wysokość: 75 cm

  • Materiał: płyta laminowana 18 mm

  • Obrzeże: ABS 2 mm

  • Meble pakowane są w paczkach do samodzielnego montażu wraz z instrukcją ułatwiającą ich skręcanie dokładaną do listu przewozowego.

 

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm GATUNEK 1 firmy „SWISS KRONO”, są trwałe i dobrze wykonane. Natomiast krawędzie mebli oklejane są okleiną ABS.

Kolory pokazane w ofercie nie oddają w pełni wyglądu płyty. W szczególnych przypadkach, gdy klient nie jest pewien koloru, możemy wysłać próbkę płyty na wskazany adres po ustaleniu telefonicznym (koszt 20 zł).

Jesteśmy przygotowani do tego co robimy, posiadamy park maszynowy (centra obróbcze CNC HOMAG WEEKE , itd.)

→ Czas realizacji do 21 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świątecznych. Jeżeli termin jest możliwy do przyspieszenia, niezwłocznie wysyłamy paczkę kurierem.

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.

Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.

KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.

Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com

WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.

SZEROKA OFERTA I BEZKONKURENCYJNE CENY MEBLI Skontaktuj się
Polityka prywatności
Ta strona korzysta z plików cookies. Zapraszamy do zapoznania się z naszą Polityką prywatności.

Polityka prywatności

Pliki cookie są niewielkimi plikami tekstowymi, które są wykorzystywane przez strony internetowe i zapisywane w pamięci Państwa urządzenia (np. komputera lub telefonu). Pliki te informują nas np. o tym, czy wcześniej odwiedzali Państwo naszą stronę internetową.

Standardowo pliki Cookie są wykorzystywane aby:

  • usprawnić działanie stron internetowych i dostarczyć bardziej spersonalizowaną treść,
  • uprościć działanie stron internetowych,
  • monitorować ruch na stronach internetowych, aby lepiej zoptymalizować stronę.
Wykorzystywane przez nas pliki cookie są bezpieczne i nie powodują żadnych zmian w oprogramowaniu na Państwa urządzeniach.

Podczas przeglądania naszych stron internetowych mogą Państwo zablokować lub usunąć pliki cookies wykorzystując do tego ustawienia Państwa przeglądarki. W zależności od tego z jakiego urządzenia Państwo korzystają, metody konfiguracji plików cookie mogą się różnić i z reguły będą opisane w menu pomocy (lub instrukcji do obsługi urządzenia).

Informacje na temat zmian w plikach cookie w najpopularniejszych przeglądarkach znajdą Państwo poniżej:

Naciśnij aby zamknąć