Archiwa: Jabłoń locarno ciemna - Strona 7 z 13 - Słonex

5p_4d_802

REGAŁ biurowy 5P/4D 185/80/90 półzamkniety

Posted by | | No Comments

Czas realizacji do 14 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,
nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świąteczne.

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm i 25mm GATUNEK 1 firmy „Kronopol”.

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

km_reg_otwarty_40_2p1

Regał KM – Otwarty 40 2P

Posted by | | No Comments

PCV 2mm
Dostawa towaru następuje w terminie 14 dni roboczych (oprócz sobót i niedziel, dni wolnych od pracy) od daty wpływu środków na konto bankowe.
Blat dolny i górny grubość 25 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

km_reg_otwarty_401

Regał KM – Otwarty 40 5P

Posted by | | No Comments

PCV 2mm
Dostawa towaru następuje w terminie 14 dni roboczych (oprócz sobót i niedziel, dni wolnych od pracy) od daty wpływu środków na konto bankowe.
Blat dolny i górny grubość 25 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

km_reg_otwarty_80_2p1

Regał KM – Otwarty 80 2P

Posted by | | No Comments

PCV 2mm
Dostawa towaru następuje w terminie 14 dni roboczych (oprócz sobót i niedziel, dni wolnych od pracy) od daty wpływu środków na konto bankowe.
Blat dolny i górny grubość 25 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

km_reg_otwarty-21

Regał KM – Otwarty 80 5P

Posted by | | No Comments

PCV 2mm
Dostawa towaru następuje w terminie 14 dni roboczych (oprócz sobót i niedziel, dni wolnych od pracy) od daty wpływu środków na konto bankowe.
Blat dolny i górny grubość 25 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

km_reg_polzamk_401

Regał KM – Połzamknięty 40 5P

Posted by | | No Comments

PCV 2mm
Dostawa towaru następuje w terminie 14 dni roboczych (oprócz sobót i niedziel, dni wolnych od pracy) od daty wpływu środków na konto bankowe.
Blat dolny i górny grubość 25 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

km_reg_polzamk1

Regał KM – Połzamknięty 80 5P

Posted by | | No Comments

PCV 2mm
Dostawa towaru następuje w terminie 14 dni roboczych (oprócz sobót i niedziel, dni wolnych od pracy) od daty wpływu środków na konto bankowe.
Blat dolny i górny grubość 25 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

km_reg_zamk1

Regał KM – Ubraniowo-aktowy 80 5P

Posted by | | No Comments

PCV 2mm
Dostawa towaru następuje w terminie 14 dni roboczych (oprócz sobót i niedziel, dni wolnych od pracy) od daty wpływu środków na konto bankowe.
Blat dolny i górny grubość 25 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

km_reg_polzamk_witryna1

Regał KM – Witryna Zamknięta 80 5P

Posted by | | No Comments

PCV 2mm
Dostawa towaru następuje w terminie 14 dni roboczych (oprócz sobót i niedziel, dni wolnych od pracy) od daty wpływu środków na konto bankowe.
Blat dolny i górny grubość 25 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

km_reg_zamk_40_2p1

Regał KM – Zamknięty 40 2P

Posted by | | No Comments

PCV 2mm
Dostawa towaru następuje w terminie 14 dni roboczych (oprócz sobót i niedziel, dni wolnych od pracy) od daty wpływu środków na konto bankowe.
Blat dolny i górny grubość 25 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

km_reg_zamk_401

Regał KM – Zamknięty 40 5P

Posted by | | No Comments

PCV 2mm
Dostawa towaru następuje w terminie 14 dni roboczych (oprócz sobót i niedziel, dni wolnych od pracy) od daty wpływu środków na konto bankowe.
Blat dolny i górny grubość 25 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

km_reg_zamk_80_2p1

Regał KM – Zamknięty 80 2P

Posted by | | No Comments

PCV 2mm
Dostawa towaru następuje w terminie 14 dni roboczych (oprócz sobót i niedziel, dni wolnych od pracy) od daty wpływu środków na konto bankowe.
Blat dolny i górny grubość 25 mm

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.
Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.
KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.
Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com
WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.
Dziękuję za udaną transakcję i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

SZEROKA OFERTA I BEZKONKURENCYJNE CENY MEBLI Skontaktuj się
Polityka prywatności
Ta strona korzysta z plików cookies. Zapraszamy do zapoznania się z naszą Polityką prywatności.

Polityka prywatności

Pliki cookie są niewielkimi plikami tekstowymi, które są wykorzystywane przez strony internetowe i zapisywane w pamięci Państwa urządzenia (np. komputera lub telefonu). Pliki te informują nas np. o tym, czy wcześniej odwiedzali Państwo naszą stronę internetową.

Standardowo pliki Cookie są wykorzystywane aby:

  • usprawnić działanie stron internetowych i dostarczyć bardziej spersonalizowaną treść,
  • uprościć działanie stron internetowych,
  • monitorować ruch na stronach internetowych, aby lepiej zoptymalizować stronę.
Wykorzystywane przez nas pliki cookie są bezpieczne i nie powodują żadnych zmian w oprogramowaniu na Państwa urządzeniach.

Podczas przeglądania naszych stron internetowych mogą Państwo zablokować lub usunąć pliki cookies wykorzystując do tego ustawienia Państwa przeglądarki. W zależności od tego z jakiego urządzenia Państwo korzystają, metody konfiguracji plików cookie mogą się różnić i z reguły będą opisane w menu pomocy (lub instrukcji do obsługi urządzenia).

Informacje na temat zmian w plikach cookie w najpopularniejszych przeglądarkach znajdą Państwo poniżej:

Naciśnij aby zamknąć