Archiwa: Orzech caravaggio - Strona 3 z 5 - Słonex

92

Kontenerek biurowy KS/2/1G mobilny

Posted by | | No Comments

Kontenerek biurowy KS/2/1G na kółkach w kolorach z palety.

  • Funkcjonalny kontenerek z trzema szufladami,

  • Kółka zapewniające mobilność

  • Wysoka dolna szuflada

  • Szerokość: 40 cm

  • Głębokość: 40,3 cm

  • Wysokość: 63,5 cm

  • Materiał: płyta laminowana 18mm

  • Obrzeże: ABS 0,5mm

  • Meble pakowane są w paczkach do samodzielnego montażu wraz z instrukcją ułatwiającą ich skręcanie.

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm GATUNEK 1 firmy „SWISS KRONO”, są trwałe i dobrze wykonane. Natomiast krawędzie mebli oklejane są okleiną ABS.

Kolory pokazane na aukcji nie oddają w pełni wyglądu płyty. W szczególnych przypadkach, gdy klient nie jest pewien koloru, możemy wysłać próbkę płyty na wskazany adres po ustaleniu telefonicznym (koszt 20 zł).

Jesteśmy przygotowani do tego co robimy, posiadamy park maszynowy (centra obróbcze CNC HOMAG WEEKE , itd.)

Czas realizacji do 21 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świątecznych. Jeżeli termin jest możliwy do przyspieszenia, niezwłocznie wysyłamy paczkę kurierem.

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.

Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.

KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.

Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com

WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.

51

Kontenerek biurowy KS/3

Posted by | | No Comments

Kontenerek biurowy KS/3 w kolorach z palety.

  • Funkcjonalny kontenerek z trzema szufladami,

  • Kółka zapewniające mobilność

  • Szerokość: 40 cm

  • Głębokość: 40,3 cm

  • Wysokość: 49,1 cm

  • Materiał: płyta laminowana 18mm

  • Obrzeże: ABS 0,5mm

  • Meble pakowane są w paczkach do samodzielnego montażu wraz z instrukcją ułatwiającą ich skręcanie.

 

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm GATUNEK 1 firmy „SWISS KRONO”, są trwałe i dobrze wykonane. Natomiast krawędzie mebli oklejane są okleiną ABS.

Kolory pokazane na aukcji nie oddają w pełni wyglądu płyty. W szczególnych przypadkach, gdy klient nie jest pewien koloru, możemy wysłać próbkę płyty na wskazany adres po ustaleniu telefonicznym (koszt 20 zł).

Jesteśmy przygotowani do tego co robimy, posiadamy park maszynowy (centra obróbcze CNC HOMAG WEEKE , itd.)

Czas realizacji do 21 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świątecznych. Jeżeli termin jest możliwy do przyspieszenia, niezwłocznie wysyłamy paczkę kurierem.

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.

Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.

KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.

Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com

WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.

 

7-12

Kontenerek biurowy KS/3 + zamek

Posted by | | No Comments

Kontenerek biurowy KS/3 z zamykana szufladą w kolorach z palety.

  • Funkcjonalny kontenerek z trzema szufladami,

  • Kółka zapewniające mobilność

  • Górna szuflada z zamkiem

  • Szerokość: 40 cm

  • Głębokość: 40,3 cm

  • Wysokość: 49,1 cm

  • Materiał: płyta laminowana 18mm

  • Obrzeże: ABS 0,5mm

  • Meble pakowane są w paczkach do samodzielnego montażu wraz z instrukcją ułatwiającą ich skręcanie.

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm GATUNEK 1 firmy „SWISS KRONO”, są trwałe i dobrze wykonane. Natomiast krawędzie mebli oklejane są okleiną ABS.

Kolory pokazane na aukcji nie oddają w pełni wyglądu płyty. W szczególnych przypadkach, gdy klient nie jest pewien koloru, możemy wysłać próbkę płyty na wskazany adres po ustaleniu telefonicznym (koszt 20 zł).

Jesteśmy przygotowani do tego co robimy, posiadamy park maszynowy (centra obróbcze CNC HOMAG WEEKE , itd.)

Czas realizacji do 21 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świątecznych. Jeżeli termin jest możliwy do przyspieszenia, niezwłocznie wysyłamy paczkę kurierem.

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.

Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.

KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.

Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com

WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.

71

Kontenerek biurowy KS/3 + zamek centralny

Posted by | | No Comments

Kontenerek biurowy KS/3 na kółkach z zamkiem centralnym  w kolorach z palety.

  • Funkcjonalny kontenerek z trzema szufladami,

  • Kółka zapewniające mobilność

  • Górna szuflada z zamkiem centralnym

  • Szerokość: 40 cm

  • Głębokość: 40,3 cm

  • Wysokość: 49,1 cm

  • Materiał: płyta laminowana 18mm

  • Obrzeże: ABS 0,5mm

  • Meble pakowane są w paczkach do samodzielnego montażu wraz z instrukcją ułatwiającą ich skręcanie.

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm GATUNEK 1 firmy „SWISS KRONO”, są trwałe i dobrze wykonane. Natomiast krawędzie mebli oklejane są okleiną ABS.

Kolory pokazane na aukcji nie oddają w pełni wyglądu płyty. W szczególnych przypadkach, gdy klient nie jest pewien koloru, możemy wysłać próbkę płyty na wskazany adres po ustaleniu telefonicznym (koszt 20 zł).

Jesteśmy przygotowani do tego co robimy, posiadamy park maszynowy (centra obróbcze CNC HOMAG WEEKE , itd.)

Czas realizacji do 21 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świątecznych. Jeżeli termin jest możliwy do przyspieszenia, niezwłocznie wysyłamy paczkę kurierem.

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.

Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.

KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.

Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com

WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.

42

Kontenerek biurowy KS/4

Posted by | | No Comments

Kontenerek biurowy KS/4 mobilny z czterema szufladami w dowolnym kolorze z palety.

  • Funkcjonalny kontenerek z czterema szufladami,

  • Kółka zapewniające mobilność

  • Szerokość: 40 cm

  • Głębokość: 40,3 cm

  • Wysokość: 63,5 cm

  • Materiał: płyta laminowana 18mm

  • Obrzeże: ABS 0,5mm

  • Meble pakowane są w paczkach do samodzielnego montażu wraz z instrukcją ułatwiającą ich skręcanie.

 

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm GATUNEK 1 firmy „SWISS KRONO”, są trwałe i dobrze wykonane. Natomiast krawędzie mebli oklejane są okleiną ABS.

Kolory pokazane na aukcji nie oddają w pełni wyglądu płyty. W szczególnych przypadkach, gdy klient nie jest pewien koloru, możemy wysłać próbkę płyty na wskazany adres po ustaleniu telefonicznym (koszt 20 zł).

Jesteśmy przygotowani do tego co robimy, posiadamy park maszynowy (centra obróbcze CNC HOMAG WEEKE , itd.)

Czas realizacji do 21 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świątecznych. Jeżeli termin jest możliwy do przyspieszenia, niezwłocznie wysyłamy paczkę kurierem.

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.

Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.

KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.

Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com

WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.

6-12

Kontenerek biurowy KS/4 + zamek

Posted by | | No Comments

Nowy kontenerek biurowy KS/4 na kółkach z zamkiem w pierwszej szufladzie  w dowolnym kolorze z palety.

  • Funkcjonalny kontenerek z czterema szufladami,

  • Kółka zapewniające mobilność

  • Zamek w górnej szufladzie

  • Uchwyty metalowe

  • Szerokość: 40 cm

  • Głębokość: 40,3 cm

  • Wysokość: 63,5 cm

  • Materiał: płyta laminowana 18mm

  • Obrzeże: ABS 0,5mm

  • Meble pakowane są w paczkach do samodzielnego montażu wraz z instrukcją ułatwiającą ich skręcanie.

 

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm GATUNEK 1 firmy „SWISS KRONO”, są trwałe i dobrze wykonane. Natomiast krawędzie mebli oklejane są okleiną ABS.

Kolory pokazane na aukcji nie oddają w pełni wyglądu płyty. W szczególnych przypadkach, gdy klient nie jest pewien koloru, możemy wysłać próbkę płyty na wskazany adres po ustaleniu telefonicznym (koszt 20 zł).

Jesteśmy przygotowani do tego co robimy, posiadamy park maszynowy (centra obróbcze CNC HOMAG WEEKE , itd.)

Czas realizacji do 21 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świątecznych. Jeżeli termin jest możliwy do przyspieszenia, niezwłocznie wysyłamy paczkę kurierem.

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.

Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.

KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.

Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby wyżej wymienione informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. oraz POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com

WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.

62

Kontenerek biurowy KS/4 + zamek centralny

Posted by | | No Comments

Kontenerek biurowy KS/4 na kółkach z zamkiem centralnym na wszystkie szuflady w dowolnym kolorze z palety

  • Funkcjonalny kontenerek z czterema szufladami,

  • Kółka zapewniające mobilność

  • Zamek centralny w górnej szufladzie, zamykający wszystkie szuflady

  • Szerokość: 40 cm

  • Głębokość: 40,3 cm

  • Wysokość: 63,5 cm

  • Materiał: płyta laminowana 18mm

  • Obrzeże: ABS 0,5mm

  • Meble pakowane są w paczkach do samodzielnego montażu wraz z instrukcją ułatwiającą ich skręcanie.

 

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm GATUNEK 1 firmy „SWISS KRONO”, są trwałe i dobrze wykonane. Natomiast krawędzie mebli oklejane są okleiną ABS.

Kolory pokazane na aukcji nie oddają w pełni wyglądu płyty. W szczególnych przypadkach, gdy klient nie jest pewien koloru, możemy wysłać próbkę płyty na wskazany adres po ustaleniu telefonicznym (koszt 20 zł).

Jesteśmy przygotowani do tego co robimy, posiadamy park maszynowy (centra obróbcze CNC HOMAG WEEKE , itd.)

Czas realizacji do 21 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świątecznych. Jeżeli termin jest możliwy do przyspieszenia, niezwłocznie wysyłamy paczkę kurierem.

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.

Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.

KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.

Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com

WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.

kontener_nevada2

Kontenerek biurowy Nevada z zamkiem

Posted by | | No Comments

Kontenerek biurowy Nevada z 4 szufladami i zamkiem w kolorach z palety

  • Funkcjonalny kontenerek z czterema szufladami,

  • Dopasowany do biurka NEVADA

  • Zamek w górnej szufladzie

  • Szerokość: 40 cm

  • Głębokość: 50 cm

  • Wysokość: 75,5 cm

  • Materiał: płyta laminowana 18mm

  • Obrzeże: ABS 0,5mm

  • Meble pakowane są w paczkach do samodzielnego montażu wraz z instrukcją ułatwiającą ich skręcanie.

 

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm GATUNEK 1 firmy „SWISS KRONO”, są trwałe i dobrze wykonane. Natomiast krawędzie mebli oklejane są okleiną ABS.

Kolory pokazane na aukcji nie oddają w pełni wyglądu płyty. W szczególnych przypadkach, gdy klient nie jest pewien koloru, możemy wysłać próbkę płyty na wskazany adres po ustaleniu telefonicznym (koszt 20 zł).

Jesteśmy przygotowani do tego co robimy, posiadamy park maszynowy (centra obróbcze CNC HOMAG WEEKE , itd.)

Czas realizacji do 21 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świątecznych. Jeżeli termin jest możliwy do przyspieszenia, niezwłocznie wysyłamy paczkę kurierem.

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.

Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.

KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.

Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com

WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.

regał 2p 2d zamknięty witryna

Niski regał biurowy zamknięty 2P/2D 82, szer. 80

Posted by | | No Comments

Niski regał biurowy, zamykany, ze szklaną witrynką w kolorach z palety.

  • Funkcjonalny regał zamknięty z półką,

  • Dwa fronty z witryną na cały regał.

  • Srebrne plastikowe uchwyty.

  • Szerokość: 80 cm

  • Głębokość: 36,3 cm

  • Wysokość: 82,6 cm

  • Materiał: płyta laminowana 18 mm

  • Obrzeże: ABS 0,5 mm

  • Meble pakowane są w paczkach do samodzielnego montażu wraz z instrukcją ułatwiającą ich skręcanie.

 

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm GATUNEK 1 firmy „SWISS KRONO”, są trwałe i dobrze wykonane. Natomiast krawędzie mebli oklejane są okleiną ABS.

Kolory pokazane na aukcji nie oddają w pełni wyglądu płyty. W szczególnych przypadkach, gdy klient nie jest pewien koloru, możemy wysłać próbkę płyty na wskazany adres po ustaleniu telefonicznym (koszt 20 zł).

Jesteśmy przygotowani do tego co robimy, posiadamy park maszynowy (centra obróbcze CNC HOMAG WEEKE , itd.)

Czas realizacji do 21 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świątecznych. Jeżeli termin jest możliwy do przyspieszenia, niezwłocznie wysyłamy paczkę kurierem.

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.

Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.

KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.

Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com

WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.

regał 2p 2d zamknięty

Niski regał biurowy zamknięty 2P/2D 82, szer. 80 lub 90

Posted by | | No Comments

Niski, ale szeroki regał biurowy w kolorach z palety poniżej.

  • Funkcjonalny regał zamknięty z 2 półkami,

  • Dwa fronty na cały regał.

  • Srebrne plastikowe uchwyty.

  • Szerokość: 80 cm lub 90 cm

  • Głębokość: 36,3 cm

  • Wysokość: 82,6 cm

  • Materiał: płyta laminowana 18 mm

  • Obrzeże: ABS 0,5 mm

  • Istnieje możliwość wykonania regału o dowolnej szerokości

  • Meble pakowane są w paczkach do samodzielnego montażu wraz z instrukcją ułatwiającą ich skręcanie.

 

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm GATUNEK 1 firmy „SWISS KRONO”, są trwałe i dobrze wykonane. Natomiast krawędzie mebli oklejane są okleiną ABS.

Kolory pokazane na aukcji nie oddają w pełni wyglądu płyty. W szczególnych przypadkach, gdy klient nie jest pewien koloru, możemy wysłać próbkę płyty na wskazany adres po ustaleniu telefonicznym (koszt 20 zł).

Jesteśmy przygotowani do tego co robimy, posiadamy park maszynowy (centra obróbcze CNC HOMAG WEEKE , itd.)

Czas realizacji do 21 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świątecznych. Jeżeli termin jest możliwy do przyspieszenia, niezwłocznie wysyłamy paczkę kurierem.

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.

Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.

KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.

Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com

WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.

4p1

Regał 5P 185/80 otwarty, szer. 80 cm

Posted by | | No Comments

Regał biurowy 5P 185/80 otwarty z pięcioma półkamikolorach z palety.

  • Funkcjonalny regał otwarty z licznymi półkami

  • Szerokość: 80 cm

  • Głębokość: 34 cm

  • Wysokość: 185 cm

  • Materiał: płyta laminowana 18 mm

  • Obrzeże: ABS 0,5 mm

  • Istnieje możliwość wykonania dowolnej szerokości regału.

  • Meble pakowane są w paczkach do samodzielnego montażu wraz z instrukcją ułatwiającą ich skręcanie.

 

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm GATUNEK 1 firmy „SWISS KRONO”, są trwałe i dobrze wykonane. Natomiast krawędzie mebli oklejane są okleiną ABS.

Kolory pokazane na aukcji nie oddają w pełni wyglądu płyty. W szczególnych przypadkach, gdy klient nie jest pewien koloru, możemy wysłać próbkę płyty na wskazany adres po ustaleniu telefonicznym (koszt 20 zł).

Jesteśmy przygotowani do tego co robimy, posiadamy park maszynowy (centra obróbcze CNC HOMAG WEEKE , itd.)

Czas realizacji do 21 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku,nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świątecznych. Jeżeli termin jest możliwy do przyspieszenia, niezwłocznie wysyłamy paczkę kurierem.

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.

Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.

KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.

Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com

WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.

regał 5p 80 1

Regał 5P 185/90 otwarty, szer. 90 cm

Posted by | | No Comments

Regał biurowy 5P 185/90 otwarty z pięcioma półkamikolorach z palety.

  • Funkcjonalny regał otwarty z licznymi półkami

  • Szerokość: 90 cm

  • Głębokość: 34 cm

  • Wysokość: 185 cm

  • Materiał: płyta laminowana 18 mm

  • Obrzeże: ABS 0,5 mm

  • Istnieje możliwość wykonania dowolnej szerokości regału.

  • Meble pakowane są w paczkach do samodzielnego montażu. Instrukcja ułatwiającą ich skręcanie znajduje się zawsze pod listem przewozowym przesyłki.

 

Wszystkie nasze meble wykonane są z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm – GATUNEK 1 – firmy „SWISS KRONO”. Dzięki temu są one trwałe i dobrze wykonane. Natomiast krawędzie mebli oklejane są okleiną ABS.

Kolory pokazane na aukcji nie oddają w pełni wyglądu płyty. W szczególnych przypadkach, gdy klient nie jest pewien koloru, możemy wysłać próbkę płyty na wskazany adres po ustaleniu telefonicznym (koszt 20 zł).

Jesteśmy przygotowani do tego co robimy, posiadamy park maszynowy (centra obróbcze CNC HOMAG WEEKE , itd.)

Czas realizacji zamówienia do 21 dni roboczych, czyli od poniedziałku do piątku, nie wliczając soboty i niedzieli oraz dni świątecznych. Jeżeli termin jest możliwy do przyspieszenia, niezwłocznie wysyłamy paczkę kurierem.

Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie paczek PRZY KURIERZE.
Jeśli przesyłka lub element będzie uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny oraz spisanie PROTOKOŁU SZKODY przed odebraniem przesyłki.

Często zdarza się, że nawet jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie nosi znamion uszkodzeń to po rozpakowaniu okazuję się, że poprzez złe traktowanie paczek np. rzucanie, stawanie itp. podczas transportu formatki meblowe zostają np. uszczerbione, złamane itp.

KAŻDA przesyłka opakowana jest w: karton, folię stretch itp. Dodatkowo zabezpieczona jest: styropianem na krawędziach oraz kątownikami tekturowymi na narożnikach. Posiada oznaczenia ostrzegawcze: UWAGA SZKŁO i inne.

Przy podpisaniu PROTOKOŁU SZKODY ważne jest aby ww. informację były w nim zawarte. W PRZECIWNYM RAZIE REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UWZGLĘDNIONA.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej wraz ze skanem, zdjęciami itp. POPRAWNIE wypełnionego PROTOKOŁU SZKODY oraz powstałych uszkodzeń na adres e-mail: allegro@slonex.com

WSZYSTKIE REKLAMACJE UWZGLĘDNIAMY W TERMINIE 7 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DORĘCZENIA PRZESYŁKI.

wyraz jeden wyraz drugi wyraz trzeci wyraz czwarty wyraz piąty wyraz szósty wyraz siódmy wyraz ósmy wyraz dziewiąty wyraz dziesiąty

SZEROKA OFERTA I BEZKONKURENCYJNE CENY MEBLI Skontaktuj się
Polityka prywatności
Ta strona korzysta z plików cookies. Zapraszamy do zapoznania się z naszą Polityką prywatności.

Polityka prywatności

Pliki cookie są niewielkimi plikami tekstowymi, które są wykorzystywane przez strony internetowe i zapisywane w pamięci Państwa urządzenia (np. komputera lub telefonu). Pliki te informują nas np. o tym, czy wcześniej odwiedzali Państwo naszą stronę internetową.

Standardowo pliki Cookie są wykorzystywane aby:

  • usprawnić działanie stron internetowych i dostarczyć bardziej spersonalizowaną treść,
  • uprościć działanie stron internetowych,
  • monitorować ruch na stronach internetowych, aby lepiej zoptymalizować stronę.
Wykorzystywane przez nas pliki cookie są bezpieczne i nie powodują żadnych zmian w oprogramowaniu na Państwa urządzeniach.

Podczas przeglądania naszych stron internetowych mogą Państwo zablokować lub usunąć pliki cookies wykorzystując do tego ustawienia Państwa przeglądarki. W zależności od tego z jakiego urządzenia Państwo korzystają, metody konfiguracji plików cookie mogą się różnić i z reguły będą opisane w menu pomocy (lub instrukcji do obsługi urządzenia).

Informacje na temat zmian w plikach cookie w najpopularniejszych przeglądarkach znajdą Państwo poniżej:

Naciśnij aby zamknąć